Top راهنمای ویزای تحصیلی Secrets

Wiki Article

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد این ویزا و نحوه اخذ ویزای توریستی آمریکا برای ایرانیان می‌توانید مقاله ویزای توریستی آمریکا و شرایط اخذ آن را بخوانید.

در صورت انتقال پول به کانادا، اثبات حساب بانکی کانادا به نام شما

در نهایت دانشگاه مورد نظر با بررسی مدارک شما، پذیرش تحصیلی در آن دانشگاه را صادر می‌کند. از بعد از این مرحله باید برای اخذ استادی پرمیت اقدام کنید.

اخذ پاسپورت ترکیه از طریق روش هایی همچون خرید خانه در ترکیه امکان پذیر است.

عکس های پرسنلی که باید به سفارت ارائه شوند باید در قالب استاندارد باشند.

در مورد نحوه ترجمه مدارک مربوطه، اطلاعات لازم را از دارالترجمه های معتبر جویا شوید.

در این هنگام است که شرایط ورود به آن دانشگاه فکرتان را مشغول می کند و نمی دانید که برای پذیرش دانشگاه چه مراحلی را باید بگذرانید.

هرچقدر تای‌های شما قوی‌تر و بیشتر باشند، آفیسر بیشتر متقاعد می‌شود که شما قصد اقامت دائم ندارید و ویزای شما را تایید می‌کند.

پس از تکمیل فرم درخواست ویزا آمریکا باید به منظور انجام مصاحبه حضوری به یکی از سفارت های آمریکا در منطقه مراجعه کنید.

با گرفتن یک مشاورۀ تحصیلی دقیق یا وجود یک وکیل مهاجرت به کانادا در پرونده‌تان، از خطاهای احتمالی جلوگیری شده، پروندۀ شما با کمترین نقص به اداره مهاجرت ارسال شده و شانس شما در گرفتن ویزا بیشتر می‌شود. فرم زیر را پرکنید تا در ویزا تحصیلی چیه اسرع وقت با شما تماس بگیریم:

در انتهای این مقاله، اگر شما تجربه‌ای در زمینه مهاجرت دارید، به ما بگویید برای تهیه گواهی تمکن مالی برای ویزای تحصیلی کانادا چه اقداماتی انجام داده‌اید؟ حتماً نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

به همین دلیل است که هر سال بسیاری از ایرانیان می‌توانند حتی بدون تسلط بر زبان انگلیسی وارد آمریکا شوند.

گرفتن ویزای تحصیلی امریکا یکی از اصولی ترین شیوه ها برای مهاجرت به آمریکا است. ویزای تحصیلی آمریکا برای ایرانیان در همه شرایط و زمان ها در دسترس بوده و حتی موانع مهاجرتی رییس جمهور سابق آمریکا برای ایرانیان، نتوانست مانع صدور ویزای تحصیلی آمریکا برای ایرانیان شود.

این مطلب هم برای شما کاربردی است: بهترین راه های اخذ اقامت ترکیه

ویزای تحصیلی آمریکا – راهنمای کامل مهاجرت تحصیلی به آمریکا

Report this wiki page