Top Guidelines Of اخذ ویزای تحصیلی

Wiki Article

بخش‌های انتهایی مقاله نیز به بیان هزینه اخذ انواع ویزای آمریکا اختصاص داشت و شرایط عکس ویزای آمریکا نیز بیان شد. امیدواریم توانسته باشیم با این مقاله آگاهی شما را در زمینه ویزای آمریکا افزایش دهیم و یک راهنمای کامل در این زمینه ارائه کنیم.

نگران نباشید! تقریباً همۀ دانشگاه‌های معتبر کانادا در این لیست حاضر هستند.

در این نامه دربارۀ خودتان، توانایی‌هایتان و این‌که چرا باید شما را تایید کنند توضیح می‌دهید تا شانس گرفتن پذیرش یا پیشنهاد شغلی را بالاببرید.

در صورتی که از تمکن مالی خوبی بهره‌مند باشید، دریافت پاسپورت ترکیه بسیار ساده است و در طی مدت دو ماه می‌توانید پاسپورت ترکیه را دریافت کنید. با اخذ پاسپورت ترکیه شما دو تابعیتی خواهید شد و تابعیت کشور ترکیه را نیز خواهید داشت، به همین ترتیب می‌توانید به عنوان یک شهروند ترک برای دریافت ویزای سرمایه گذاری آمریکا اقدام نمایید و ویزای آمریکا را با پاسپورت ترکیه دریافت کنید.

صفحه اصلی مشاوره مهاجرت مقالات اخبار درباره ما تماس با ما ورود به پنل کاربری

در این بخش به صورت گام به گام بررسی خواهیم کرد که چگونه ویزای آمریکا بگیریم؟ سعی می‌کنیم با توضیحات کاملی که در هر مرحله ارائه می‌کنیم، تمام اخذ ویزای تحصیلی ابهامات شما را درباره مراحل اخذ ویزای آمریکا برطرف کنیم.

باید ابتدا پروازهای ایران به کشور مقصد خود را بررسی کنید و در نظر بگیرید که سفر به آن کشور خارجی نیاز به ویزا دارد یا خیر. مثلا برای رفتن به کشور ترکیه و ارمنستان نیاز به ویزا ندارید و تقریبا هر روز می‌توانید یک پرواز به مقصد این کشورها پیدا کنید.

در روند مهاجرت دانشجویی به کانادا، وکیل چه کمکی به ما می‌کند؟

مدارک تمکن مالی (نامۀ بانک، نامۀ اسپانسرشیپ، نامۀ اسکالرشیپ یا فاند تحصیلی)

افسر با درخواست صدور ویزای شما موافقت می‌کند و پاسپورت شما را برای الصاق ویزا تحویل می‌گیرد.

افرادی که می‌خواهند ویزای مهاجرتی آمریکا دریافت کنند، باید یک مرحله اضافه‌تر به نام مدیکال نیز انجام دهند و پس از گرفتن وقت مدیکال ویزای آمریکا، برای انجام آزمایشات و معاینات به پزشک معتمد سفارت، در خارج از کشور مراجعه کنند.

صورت شما باید در مرکز عکس باشد و اندازه درستی داشته باشد. اگر صورت شما فضای نامناسبی را در عکس بپوشاند و یا در مرکز عکس نباشد، باعث غیرقابل قبول بودن عکس برای ویزای امریکا می‌شود.

تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است و کپی برداری با ذکر منبع بلامانع می باشد

اخیراً در هر نامه، بانک یک سریال کدی را ثبت می‌کند تا تمکن قابل استعلام باشد

ویزای تحصیلی آمریکا – راهنمای کامل مهاجرت تحصیلی به آمریکا

Report this wiki page